forum.mtbikes.pl - Forum Rowerowe: Pomocy w doborze roweru i rozwianiu wątpliwości - forum.mtbikes.pl - Forum Rowerowe

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Pomocy w doborze roweru i rozwianiu wątpliwości

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   s3573 Ikona

• Turysta
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 3
  • Rejestracja 28-lipiec 10

Napisano 28 lipiec 2010 - 19:00

- nowy
- do max 2500zł z wysyłką
- do jazdy głownie po mieście ale nie tylko bo i czasem wjadę na wertepy jakieś
- dodatkowym atutem będzie lekkość bo mieszkam na 4tym piętrze.
- a jeszcze bardziej dodatkowym atutem będzie łatwość jazdy :D chodzi mi o to że jak wszedłem na rower kupla niby jakiś PRO (nie znam się) to jazda na nim jest że tak ujmę dużo lżejsza niż na moim komunijnym rumaku.

Jakieś sugestie ? Pytałem wielu znajomych którzy jeżdżą już jakiś czas na rowerach jednak ich opinie są sprzeczne :D każdy poleca co innego. Mam 180cm wzrostu polecono mi 19,5 " rame i 26 " koła. DObra sugestia ?
Polecono mi następujące rowery:
http://allegro.pl/it...ega_okazja.html
http://allegro.pl/it...ly_s_wyprz.html
http://allegro.pl/it...zentow_dhl.html
Czy są dobre dla początkującego i który najlepszy ? A może coś zupełnie innego ?

Czy przy okazji wyboru powiecie mi może parę słów o tym jakie wymogi trzeba spełnić aby nie dostać mandatu za jazdę po ulicy? Czy hamulce tarczowe są dużo lepsze od zwykłych ?
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Rennsport Ikona

• Pomykacz
  • PipPipPip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 188
  • Rejestracja 17-styczeń 10

Napisano 29 lipiec 2010 - 12:58

kup CUBE ACID
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   s3573 Ikona

• Turysta
  • Pip
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 3

Napisano 29 lipiec 2010 - 14:32

Wyświetl postUżytkownik Rennsport dnia 29 lipiec 2010 - 12:58 napisał

kup CUBE ACID

A co sądzisz o Kross A4 bo dość tanio znalazłem lub A6 ale z tarczowymi hamulcami i na priv mi polecano? Czym one się od zwykłych różnią ??